Základní pravidla pro váš web

Web

Správný podnikatel musí mít web. Bez toho by ho nikdo na internetu nenašel a nejevil by tak o jeho produkty či služby zájem. Máte třeba web už nějakou dobu, ale stále nemáte dostatečný počet návštěvníků vašeho webu nebo máte dost návštěvníků, ale málo prodaných služeb či produktů? Je důležité znát základní pravidla pro vytváření webů.

web

Nejdůležitější jsou dvě pravidla.

A) Cílová skupina

Při podnikání a zakládání webu je důležité vědět, komu chceme dané produkty či služby nabídnout. Respektive, zda se zaměřujete na mladé lidi, na starší, na ženy, na muže, na lidi se zájmem o vaření atd. Je tedy důležité si najít cílovou skupinu, na kterou se zaměříte. Danou skupinu musíte zároveň zaujmout poutavým obsahem, přehledem stránky a vzhledem stránky. Je tedy důležité, aby web nebyl přeplácán barvami, aby bylo klasické černé písmo na bílém podkladu, aby ty nejdůležitější věci byly na jednom místě (jako je například MENU), aby obsah nebyl dlouhý, nudný, s gramatickými chybami a hlavně, abyste měli web optimalizovaný pro různá zařízení. Pokud budete mít web nastaven jen pro počítače, tak toho vaše publikem na mobilu či tabletu moc neuvidí.

web

B) Stanovení vlastních cílů

Stanovení vlastních cílů je velice důležité. Musíte vědět, co od svého podnikání a webu čekáte. Proto si udělejte klíčové body, kterých se budete držet a budete pro ně dělat vše, abyste toho dosáhli. Mezi vaše cíle může patřit to, že si řeknete, že za měsíc chcete prodat o 10 % více zboží než předchozí měsíc. Nebo si také můžete říct, že chcete zkusit natočit video a zjistit, zda bude mít úspěch. Dále vaším cílem může být, aby se o vás povídalo na jiných webech. Hodně lidí si dává za cíl, že při zvýšení zákazníků a prodeje vytvoří aplikaci. Nemůžete samozřejmě čekat, že vám web začne šlapat jako hodinky třeba po měsíci. Často to trvá a vaši zákazníci si musí najít k vám tu správnou cestu.